Telewizja 2013-05-08
11

TVP Rozrywka nie będzie przerywać programów reklamami

Telewizja Polska zrezygnowała z planu przerywania reklamami programów emitowanych w TVP Rozrywka. Kanał nadawać będzie bloki reklamowe tylko między poszczególnymi pozycjami.

W połowie kwietnia br. TVP informowała, że bloki reklamowe w trakcie audycji na antenie TVP Rozrywka pojawią się 1 maja (więcej na ten temat). Tak się ostatecznie nie stało. - Rozważaliśmy ten wariant. Po namyśle nie zdecydowaliśmy się jednak na to rozwiązanie - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowa TVP. Przyczyn tej decyzji nie podaje.

Zapowiedziom TVP towarzyszyły jednak spore wątpliwości, czy przerywanie programów w TVP Rozrywka byłoby zgodne z prawem. Ustawa o radiofonii i telewizji zabrania bowiem Telewizji Polskiej emisji reklam w trakcie programów, ale wymienia tylko cztery anteny: TVP1, TVP2, kanał regionalny oraz TVP Polonia. O kanałach koncesjonowanych od publicznego nadawcy nie ma w niej słowa, a TVP Rozrywka nadaje na koncesji wydanej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.

KRRiT stoi jednak na stanowisku, że zakaz przerywania reklamami audycji dotyczy wszystkich kanałów nadawanych przez telewizję publiczną. TVP nadal uważa inaczej. - W naszej opinii decyzja o przerywania programów reklamami w TVP Rozrywka nie byłaby sprzeczna z prawem - mówi Stempień-Rogalińska.

TVP Rozrywka nadaje od 15 kwietnia br. Kanał emituje nowe i archiwalne programy rozrywkowe. Kanał oglądać można na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej oraz w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych (więcej na ten temat).

Autor: pp

Więcej informacji: TVP Rozrywka, kanał tematyczny TVP

KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas