Telewizja2013-08-05
4

TVP Seriale liderem stacji tematycznych, ATM Rozrywka i TTV z dużym wzrostami (Top 103)

W lipcu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. Duże wzrosty zanotowały ATM Rozrywka i TTV, a w czołówce znalazła się nadająca od niedawna TVP Rozrywka. Top 103 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych (bez stacji newsowych) w lipcu 2013 roku awansowały TVP Seriale. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej udział tego kanału zwiększył się o 71,93 proc. do 1,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W lipcu 2012 roku stacja ta zajmowała miejsce szóste.

Drugie miejsce należało do Polsatu Sport, którego udział wyniósł 1,27 proc., po wzroście o 22,51 proc.

Z 26. na 3. lokatę awansowała nadająca naziemne TTV, której udział wzrósł aż o 239,19 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,18 proc.

Tuż za podium znalazło się Polo TV, które rok temu zajmowało miejsce 13. Natomiast jego udział w lipcu br. wyniósł 1 proc., po wzroście o 80,65 proc.

Z kolei na piątej lokacie (po spadku z miejsca trzeciego) uplasował się kanał AXN. Jego udział w badanym okresie wyniósł 0,88 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik spadł o 13,78 proc.

Największy wzrost w czołówce, wynoszący 263,76 proc. zanotowała plasująca się obecnie na pozycji siódmej nadająca naziemnie ATM Rozrywka, której udział wyniósł 0,83 proc.

Ósme miejsce zajęła nadająca od 15 kwietnia br., a monitorowana od 1 maja br. TVP Rozrywka, której udział w ubiegłym miesiącu wyniósł 0,79 proc. Kanał ten można oglądać na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie stacje jak Eska TV, Kino Polska oraz MiniMini+.

Zobacz tabelę


W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lipcu 2013 roku na pierwsze miejsce awansowały TVP Seriale, których udział poszedł do góry o 77,65 proc. do poziomu 1,73 proc. Rok wcześniej stacja ta była czwarta.

Z siódmego na drugie miejsce awansowało Polo TV (1,53 proc.; wzrost o 77,31 proc.). Natomiast ostatnia pozycja podium należała do Polsatu Sport (1,44 proc.; w górę 29,29 proc.).

Zobacz tabelę


Zestawienie obejmuje kanały tematyczne z wyłączeniem stacji informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement udostępnione zostały dzięki uprzejmości Atmedia.

Autor:mk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas