Telewizja2020-06-03
17

TVP Sport przez trzy lata będzie pokazywać gale bokserskie Mateusza Borka i Mariusza Grabowskiego

Od lewej: Mateusz Borek, Marek Szkolnikowski i Mariusz Grabowski, fot. MB PromotionsOd lewej: Mateusz Borek, Marek Szkolnikowski i Mariusz Grabowski, fot. MB Promotions

Telewizja Polska podpisała umowę o współpracy z firmami MB Promotions Mateusza Borka i Tymex Boxing Promotion Mariusza Grabowskiego. Przez trzy lata pokaże minimum 18 gal bokserskich zorganizowanych przez obie spółki.

Pierwsza gala w ramach współpracy, MB Boxing Night 7, zostanie zorganizowana 20 czerwca w Arłamowie. Na konferencji prasowej Mateusz Borek zaznaczył, że gal może być więcej niż 18, ponieważ firmy będą starały się też organizować je nie tylko w soboty, lecz także w piątki z mniej znanymi pięściarzami.

- Chcemy zbudować polski boks zawodowy, chcemy, żeby Telewizja Polska brała w tej odbudowie - podkreślił Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

- Bardzo często działałem ideą kibica, tzn. zestawiałem walki, które sam chciałbym zobaczyć jako kibic i dziennikarz. Dotychczasowe imprezy generowały fajną frekwencję i oglądalność. Chcę dać powiew świeżości w Telewizji Polskiej - dodał Mateusz Borek.

 

Mateusz Borek jako promotor bokserski działa od trzech lat, dotychczas jego gale transmitowano w kanałach sportowych Cyfrowego Polsatu i na należącej do tej firmy platformie Ipla.

W zeszłą sobotę Borek oficjalnie potwierdził, że po 20 latach pracy został zwolniony z Polsatu, a wypowiedzenie umowy dostał listownie. Zasugerował, że powodem było jego zaangażowanie w projekty internetowe, przede wszystkim youtube’owy Kanał Sportowy. Podkreślił, że wcześniej dostał od przełożonych zgodę na te aktywności, po czym się z niej wycofano.

Wiosną 2018 roku Telewizja Polska zaczęła współpracę z firmą KnockOut Promotions, umowa zakłada transmisję do końca 2021 roku 32 gal bokserskich.

W kwietniu br. TVP Sport tak jak prawie wszystkie inne stacje sportowe w związku z brakiem wydarzeń sportowych z powodu epidemii zanotował duży spadek oglądalności - miał 0,23 proc. udziału, o 67,6 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Nielsen Audience Measurement).

Autor:tw

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas