Reklama 2013-01-10
4

TVP spotami z „Hydrozagadką” zachęca do płacenia abonamentu (wideo)

Telewizja Polska prowadzi kampanię zachęcającą, żeby zapłacić abonament radiowo-telewizyjny za cały rok. Spoty oparte są na ujęciach z kultowego filmu „Hydrozagadka”.

Kampania zachęcająca do opłacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego za cały rok do 25 stycznia br. podkreśla, że w takiej sytuacji otrzymuje się 10-procentową zniżkę. - Chcieliśmy przedstawić tę korzyść w lekki, dowcipny sposób, jednocześnie nawiązujący do telewizji i twórczości telewizyjnej, stąd wybór pomysłu opartego na fantastycznej polskiej komedii telewizyjnej „Hydrozagadka” - opisuje Bogusław Piwowar, członek Zarządu TVP.

>>> Juliusz Braun: spadną wpływy TVP z reklamy, wzrosną z abonamentu

Oba spoty pokazują Igę Cembrzyńską, która w pierwszym zapowiada Wiesława Gołasa i Józefa Nowaka, a w drugim - Franciszka Pieczkę i Jerzego Dobrowolskiego. Do autentycznych scen z „Hydrozagadki” z ich udziałem został podłożony glos lektora informujący o możliwości opłacenia abonamentu za cały rok.

>>> 563 mln zł z abonamentu RTV w 2012 r., 2 mld zł zaległości Polaków

Kampania potrwa do 25 stycznia. Media zaplanował i kupił do niej dom mediowy Maxus Warszawa.

Autor: tw

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas