Telewizja2004-12-09
0

TVP zarabia więcej z reklam

W listopadzie na reklamę telewizyjną wydano ponad 700 mln zł*. Zyskuje TVP a traci TVN

Jak wynika z danych AGB Polska w listopadzie w 2004 na reklamę telewizyjną firmy wydały prawie 730 mln zł. To prawie o 30 mln więcej niż rok temu*.

Z porównania listopad 2004 i 2003 roku wynika, że najwięcej zyskała TVP oraz telewizja Polsat. Mniejsze wpływy zanotowała telewizja TVN.

Zobacz tabelęT: windowtext 0.5pt solid; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BACKGROUND-COLOR: transparent" align=right x:num="698862475">698 862 475


* dane AGB Polska powstały na podstawie oficjalnych cenników, nie uwzględniają rabatów

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas