Telewizja2008-08-21
0

TVP zarobiła na igrzyskach już prawie 10 mln zł

Wpływy Telewizji Polskiej z reklam wyemitowanych przy transmisjachz Letnich Igrzysk Olimpijskich w Pekinie wyniosły do tej pory 9,8mln zł. W sumie w ciągu 12 dni przy relacjach z olimpiady naantenach TVP wyemitowano ponad 10 godzin spotów reklamowych.

Najwięcej na reklamach zarobiła Jedynka - 6,6 mln zł, wpływyDwójki wyniosły 3,1 mln zł, a TVP Sport - 200 tys. zł. - wynika zprzygotowanych dla nas danych cennikowych AGB Nielsen MediaResearch, nie uwzględniających rabatów.

Zobacz tabelę

Największą oglądalnością igrzyska cieszą się na antenie TVP 1 -do tej pory transmisje na tym kanale oglądało średnio 1,51 mlnwidzów przy udziale w rynku na poziomie 36,66 proc. Niewiele mniejosób śledzi imprezę w TVP 2 - dotychczas przy relacjach zolimpijskich aren miała ona 1,32 mln widzów i 32,93 proc.udziału.

Nieliczne transmisje na antenie TVP Info przyciągnęły 185 tys.osób (udział 6,67 proc.). Spośród kanałów transmitujących zmaganiasportowe cały czas przewagę ma Eurosport, na którego antenieolimpiadę oglądało do tej pory średnio 74 tys. widzów, co dałostacji 1,42 proc. udziału. W TVP Sport przeciętna widownia igrzyskwyniosła 9 tys. osób przy udziale w rynku na poziomie 0,22proc.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Pekin

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas