Telewizja2010-03-02
5

TVP 'zarobiła' na Igrzyskach ponad 33 mln złotych

Wpływy reklamowe wokół zakończonych w niedzielę Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver wyniosły 33,7 mln złotych. Transmisje w TVP oglądało średnio 1,49 mln osób.

Oglądalność Igrzyska na antenie TVP1 wyniosła 1,17 mln widzów, co przełożyło się na 26,64 proc. udziału w grupie 4+ oraz 24,25 proc. udziału w grupie 16-49. Dwójkę podczas relacji śledziło 2,92 mln osób(21,62 proc. udziału w 4+) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Średnia widownia olimpiady w Eurosport ukształtowała się na poziomie 132 tys. osób (udział 1,99 proc. w grupie 4+), zaś w TVP Sport na poziomie 29 tys. widzów (0,42 proc. udziału).

Zobacz tabelę


Największą widownię w TVP zgromadził konkurs skoków narciarskich  z 20 lutego., który śledziło ponad 9,5 mln widzów (56,95 proc. udziału). Ten sam konkurs był też najpopularniejszy w Eurosporcie (733 tys. widzów i 4,26 proc. udziału). 

Zobacz tabelę


Największy udział w reklamowych wpływach TVP przypadł Jedynce – stacja „zarobiła”  23,6 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). 

Zobacz tabelę


 

Autor:ks

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas