W listopadzie 2007 r. najchętniej oglądanymi kanałami telewizyjnymibyły TVP1 i TVP2. W tzw. grupie komercyjnej 16-49 liderem TVP1, tużza nią TVN. Jak wygląda czołowa dwudziestka? Która stacja dominujew miastach?
W listopadzie 2007 roku liderem rynku telewizyjnego była"Jedynka" - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dlaportalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku TVP1 zanotowałaspadek udziału w rynku o 1,48 punktu proc. - do poziomu 22,81 proc.Druga w rankingu TVP2 straciła 1,19 punktu procentowego (17,40proc.).
Trzecie miejsce przypadło dla telewizji TVN, która straciła 0,49punktu proc. (16,75 proc.). Na czwartym miejscu - spadek o 1,25punktu proc. - znalazł się Polsat (15,67 proc.).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycjęlidera utrzymała TVP1.
W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera - wzrost o 0,2 punktuproc. - znalazła się TVN.