TVP1 będzie kontynuować emisję serialu "Ojciec Mateusz" - obecnie trwają zdjęcie do dwóch nowych sezonów. Drugą odsłonę produkcji obejrzało jesienią średnio 5,52 mln widzów.
Najwięcej osób jesiennej serii zgromadził odcinek wyemitowany 6 grudnia - zobaczyło go 6,76 mln Polaków. Średni udział w rynku wyniósł 41,72 proc. w grupie 4+ oraz 36,18 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl.
TVP1 była podczas emisji serialu liderem rynku. Druga pozycja z 1,61 mln widzów i 12,21 proc. udziału przypadła Polsatowi, zaś trzecia z 1,49 mln widzów i 11,31 proc. udziału w rynku TVN. Wpływy reklamowe wokół "Ojca Mateusza" wyniosły blisko 10 mln złotych.
Ojciec Mateusz" to polska wersja włoskiego hitu "Don Matteo". Jedynka pracuje już nad trzecią i czwartą serią produkcji. Ich dokładna data premiery nie jest jeszcze znana,ale jak ustaliliśmy, nowe odcinki pojawią się na antenie prawdopodobnie na wiosnę.