Telewizja2012-03-12
0

TVP2: “Magia kłamstwa” przegrywa z konkurencją

Serial “Magia kłamstwa”, który nadawany jest w TVP2 w paśmie zajmowanym dotąd przez “Dr House'a”, gromadzi średnio 1,63 mln widzów. To mniej niż w tym czasie ogląda propozycje konkurentów stacji, ale produkcja podnosi wyniki kanału względem ub.r.

Serial nadawany jest w czwartki o 20.40. Po wyemitowaniu czterech odcinków średni udział TVP2 w czasie jego emisji wynosił 10,30 proc. w grupie 4+ i 11,50 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie stacja notowała słabsze wyniki - miała odpowiednio 7,99 proc. i 9,36 proc. udziału.

W czasie nadawania “Magii kłamstwa” TVP2 zajmuje czwarte miejsce w grupie wszystkich widzów za TVP1 (“Ojciec Mateusz”; 24,94 proc.), TVN (“W11-Wydział Śledczy”; 17,90 proc.) i Polsatem (“CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”, “Hotel 52”; 10,69 proc.). Dwójka czwarta jest też w grupie komercyjnej.

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają głównie kobiety, osoby w średnim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

“Magia kłamstwa” to amerykański serial pokazujący życie zawodowe dr Cala Lightmana, eksperta w dziedzinie wykrywania kłamstwa i jego kolegów z "The Lightman Group". Pomagają oni rozszyfrowywać kłamców na zlecenie FBI, policji, kancelarii prawnych czy korporacji.


Oglądalność “Magii kłamstwa” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę



Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Zobacz tabelę


Profil widowni produkcji

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Magia kłamstwa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas