Telewizja2007-05-04
0

TVP3 traci, zyskuje tvn24

Od stycznia TVP3 podąża w stronę TVP Info, stawiając na większą liczbę informacji. Pomimo tych zmian traci widzów, zyskuje natomiast tvn24.

W okresie od 1 stycznia do 25 kwietnia 2007 roku udziały TVP3 w rynku telewizyjnym wyniosły 4,43 proc., co oznacza spadek o 0,18 p. proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006 roku. W tym czasie wzrosły udziały tvn24 z 1,69 proc. w 2006 do 2,59 proc. w 2007 roku. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelęenter align=right bgColor=#c0c0c0 SDNUM="1045;0;0" SDVAL="20">202,46%17

Autor:pp - AGB Nielsen Media research

Więcej informacji:tvp3 traci, tvn24 zyskuje

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas