Prasa2007-01-17
0

"Twist" liderem

Duży wzrost sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

”Twist” (Bauer) osiągnął w październiku 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 177 570 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowała się ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) z wynikiem 159 675 egz. a na trzecim ”Popcorn” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 116 158 egz..
  
Zobacz tabelę>Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami 

  • Super Express wyprzedził Dziennik 
  • "Twój Styl" powrócił na pozycję lidera 
  • Autor:masz

    KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

    NAJPOPULARNIEJSZE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStartTylko u nas