Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w listopadzie2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największyspadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Twista" w listopadzie 2008 r. wyniosła 151 711egz. i była o 25 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club", który wlistopadzie sprzedał się w ilości 124 088 egz. (wzrost o 42proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażąogółem na poziomie 109 975 egz. (wzrost o 10 proc.)
Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrost sprzedaży odnotował tylko miesięcznik: "13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki".