Prasa2009-03-12
1

'Twist' liderem, duży wzrost sprzedaży miesięcznika 'Popcorn'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w grudniu 2008roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Twista" w grudniu 2008 r. wyniosła 138 122 egz.i była o 14 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (WydawnictwoBauer), który w grudniu u.b. sprzedał się w  ilości 106 689 egz.(wzrost o 8,6 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn"(Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 109 975 egz.(wzrost o 58 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z listopada u.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że spadła sprzedaży wszystkichmiesięczników.

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas