Prasa2009-06-16
0

'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w marcu 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) - w dół o19 proc.

Sprzedaż ogółem "Twist" w marcu 2009 r.wyniosła 133 535 egz. i była o 10 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club"(Wydawnictwo Bauer), który w marcu b.r. sprzedał się w ilości 115 565 egz. (spadek o 4 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) zesprzedażą ogółem na poziomie 113 852 egz. (wzrost o 7proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas