Internet2009-03-24
0

Twitter pomaga małym firmom

Ponad 6 tysięcy małych brytyjskich firm codziennie korzysta zserwisu Twitter, aby zaoszczędzić na wydatkach marketingowych i byćw kontakcie ze swoimi klientami.

Z badania przeprowadzonego przez operatora komórkowego O2wynika, że z pozwalającego na prowadzenie tzw. mikrobloga serwisukorzysta na wyspach 17 procent małych przedsiębiorstw, a ponad 1/4z nich dołączyła do niego w ciągu ostatniego miesiąca.

62 procent firm korzystających z Twittera jako jedną znajwiększych korzyści z tego wynikających wskazało na oszczędności.16 procent przyznało, że dzięki serwisowi zaoszczędziło nawet do 5tysięcy funtów na marketingu i kosztach rekrutacji.

Z badania O2 wynika również, że 74 procent takich firm korzystaz Twittera aby promować swoją działalność, a 42 procent aby być wkontakcie ze swoimi klientami i dostawcami.

Z kolei ostatnie dane firmy badawczej Nielsen Online pokazują,że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy Twitter zanotował na Wyspachrekordowy wzrost popularności. W lutym z serwisu korzystało ogółem1,78 miliona brytyjskich internautów, podczas gdy rok wcześniejbyło ich tylko około 100 tysięcy.

źródło: NMA

Autor:km

Więcej informacji:Twitter

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas