Internet2016-02-19
1

Twitter ułatwia markom kontakt z klientami i ocenę ich zaangażowania

Twitter wprowadził dwa nowe narzędzia przeznaczone dla firm. Pierwsze z nich pozwala na kontakt z marką za pomocą prywatnych wiadomości, drugie pomaga w monitorowaniu reakcji użytkowników.

O nowych rozwiązaniach dotyczących kontaktów na linii marka - klient Twitter poinformował na swoim blogu.

Pierwsze z oferowanych przez Twittera narzędzi pozwala firmom na umieszczanie w publikowanych tweetach przycisku, który umożliwia użytkownikowi skontaktowanie się z marką za pomocą prywatnej wiadomości. To w założeniach ma pozwalać firmom na bliższy kontakt z klientem, umożliwiać udzielenie mu odpowiedniego wsparcia dotyczącego konkretnych produktów i poznanie wymagań określonych użytkowników. Jak zapowiada Twitter to rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich biznesowych użytkowników platformy na całym świecie.

Druga opcja o nazwie Customer Feedback ma zostać udostępniona w nadchodzących tygodniach wybranym partnerom biznesowym Twittera. Jest to rozwiązanie pozwalające markom, które wcześniej kontaktowały się z użytkownikami za pośrednictwem wspomnianych wcześniej prywatnych wiadomości na śledzenie ich reakcji i zaangażowania.

W 2015 roku Twitter zanotował 2,2 miliarda dolarów przychodu a strata netto wyniosła 521 milionów dolarów.

Autor:ps

Więcej informacji:Twitter, marki na Twitterze

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas