Reklama2012-03-07
4

„Twój Interes, Twoja Broszka” w kampanii Durexa

9 marca pod hasłem „Twój Interes, Twoja Broszka” rusza kampania reklamowa prezerwatyw Durex skierowana do młodych osób. Akcję na zlecenie Reckitt Benckiser przygotowały firmy TBWA \ Tequila i ZenithOptimedia Group.

Celem kampanii „Twój Interes, Twoja Broszka” będzie zwrócenie uwagi młodych osób, które zaczynają życie seksualne, na istotną rolę zabezpieczania się prezerwatywami. Głównym elementem akcji będą krótkie filmy przedstawiające perypetie grupy przyjaciół reprezentujących różne postawy i opinie z tym związane. Filmy będzie można oglądać w serwisie durexmowi.pl oraz kontach marki Durex na Facebooku i YouTubie. Ponadto na wszystkich tych stronach będą prowadzone konkursy.

Koncepcję kreatywną akcji - zaplanowanej do końca br. - stworzyła agencja TBWA \ Tequila, która przygotowała też serwis durexmowi.pl oraz odpowiada za realizację wszystkich działań (reklamy, aktywności w social media). Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu zorganizowanym przez firmę Reckitt Benckiser, do której należy marka Durex. Natomiast za planowanie i zakup mediów na potrzeby tej kampanii odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor:pp

Więcej informacji:Durex

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas