W telewizji, sklepach i na outdoorze trwa kampania reklamowa soków Cappy (Coca-Cola Poland Services). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Z Cappy Twój poranek wygląda o wiele lepiej” - przygotowały agencje McCann Warsaw i Momentum.
Prowadzona obecnie kampania Cappy ma na celu zmianę przyzwyczajeń związanych z konsumpcją tego soku. Reklamy zachęcają do picia ich w godzinach porannych.
Akcja pod hasłem „Z Cappy Twój poranek wygląda o wiele lepiej” obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie), punkty sprzedaży (materiały BTL, działania shopper marketingowe) oraz outdoor (nośniki w największych miastach, m.in. Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu). Kampania jest jednocześnie prowadzona w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny oraz na Węgrzech.
Strategię i koncept kreatywny opracowała agencja McCann Warsaw, a za reklamy cyfrowe, BTL-owe i shopper marketingowe odpowiada agencja Momentum. Natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Akcja rozpoczęła się w marcu, a potrwa do końca sierpnia.