Prasa2019-02-13
14

„Twój Styl” ma nowy logotyp, makietę i układ. Felietonistami Rusinek i Kołaczkowska

Nowe, marcowe wydanie magazynu „Twój Styl” będzie miało nowe logo i bardziej przejrzystą makietę. Zmianie uległ też układ magazynu, pojawiły nowe formaty i sekcje tematyczne. Natomiast do grona felietonistów dołączył Michał Rusinek i Joanna Kołaczkowska.

W nowym numerze, który będzie dostępny na rynku od 14 lutego br., na początku pisma znajdą się nie tylko jednokolumnowe materiały o modzie i urodzie, ale i dotyczące sztuki, dizajnu, kuchni, ekologii.

Pierwsza część miesięcznika, która obejmowała wywiady, reportaże  i inne formaty będzie skupiała się na inspirujących kobietach, które wyróżniają się pasją, profesją i autorytetem oraz są ekspertkami z różnych dziedzin. „Twój Styl” ma też prezentować teksty poświęcone rodzinnym wartościom, a także najciekawszym postaciom i wydarzeniom z XX wieku.

Na życzenie czytelniczek pojawi się również więcej i lepiej wyeksponowanych w magazynie materiałów poświęconych psychologii. Nowością będzie dział „Piękne Życie”, w którym znajdą się nie tylko teksty, felietony tematyczne i poradnicze, poszerzone o tematykę podróżniczą i kulinarną (często połączone, obejmujące jedzenie i podroże), ale także o materiały o wnętrzach, wzornictwie, ekologii, ogrodzie, zwierzętach, możliwościach duchowego rozwoju i życia w zgodzie z naturą.

Z kolei w dziale „Moda” będzie więcej materiałów o charakterze inspiratorsko-edukacyjnym oraz kolumn shoppingowych i materiałów poświęconych stylom określonych osób, środowisk, modzie ulicy. Natomiast w sekcji „Uroda” oprócz dotychczasowych formatów pojawią się materiały porównawcze, w tym testy dziennikarek i czytelniczek.

Katarzyna Pluta-Białek autorką nowego logotypu

Wraz z marcowym numerem, makieta „Twojego Stylu” stanie się prostsza i minimalistyczna oraz bardziej elegancka. Redakcja skupiła się na czytelniejszym układzie pisma - na działy tematyczne, wyraźne paginy, wewnętrzne okładki otwierające działy oraz  nowe elementy graficzne, które mają ułatwić czytanie. Zwiększono także czcionkę, co ma umożliwić szybsze zapoznanie się z treścią.

Zmieniono także logotyp, który ostatni raz był stylizowany w 1993 roku. Jego autorem jest dyrektor artystyczna magazynu, Katarzyna Pluta-Białek.

Jak przekazał nam Maciej Brzozowski, dyrektor public relations w Bauer Media, zmiany nastąpiły w celu odświeżenia pisma po przeprowadzeniu dokładnych badań, z których wynikało, czego oczekują czytelniczki.

Nowi felietoniści: Kołaczkowska i Rusinek

Na łamach magazynu pojawia się także nowi felietoniści – Joanna Kołaczkowska i Michał Rusinek.

Promocję numeru wspiera kampania we wszystkich głównych stacjach TV (TVP, TVN, Polsat) i w stacjach tematycznych, Interii oraz magazynach kobiecych Wydawnictwa Bauer, a także w punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada Digit-Art, a za zakup mediów Wavemaker.

Odmieniony „Twój Styl” ukaże się w nakładzie 220 tysięcy egzemplarzy i cenie 7,99 zł.

Zmiany zostały wprowadzone po przeprowadzonych w ubiegłym roku rozbudowanych badaniach fokusowych na grupie docelowej czytelniczek luksusowych magazynów kobiecych w całej Polsce.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2018 roku wyniosła 152 100 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2017 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 13,11 proc.

Autor:NB

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas