W sierpniu br. liderem segmentu luksusowych miesięczników kobiecych był "Twój Styl". Rośnie sprzedaż "Pani", "Zwierciadła" i "Urody".
Większość tytułów w segmencie luksusowych miesięczników kobiecych w sierpniu br. sprzedawały się lepiej w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem był "Twój Styl" (Bauer), który sprzedał się w nakładzie 268 412 egz. (wzrost o ponad 5 proc. w stosunku do sierpnia 2005)
Na drugim miejscu, ze sprzedażą 242 436 egz., znalazł się "Joy" (Hearst Marquard Publishing). Na podium uplasował się także miesięcznik "Glamour" - sprzedaż wyniosła 142994 egz. (149 679 egz. w analogicznym okresie 2005 roku).
Zobacz tabelęlign=right SDNUM="1045;" SDVAL="75263">75263