Reklama2011-03-16
13

„Twoja stara” w kampanii Internet Explorer 9

Ruszyła kampania reklamowa przeglądarki Internet Explorer 9. Akcja – przygotowana dla Microsoftu przez firmy Saatchi& Saatchi i Universal McCann – opiera się na hasłach zaczynających się od „Twoja stara…”.

Kampania Internet Explorer 9 ruszyła 15 marca – w dniu ogólnoświatowej premiery tej przeglądarki (więcej na ten temat). Akcja podkreśla jej najważniejsze zalety: innowacyjność, szybkość i wysoki poziom bezpieczeństwa. Kreacja kampanii jest oparte na popularnym wśród młodzieży powiedzonku „Twoja stara…”, które rozpoczyna poszczególne hasła kampanii, a odnosi się w tym kontekście do starych przeglądarek.


Również dobór mediów podkreśla wizerunek Internet Explorer 9: akcja rozpoczęła się o 9:00, a o tej porze w serwisach internetowych emitowane będą screeningowe reklamy. Internetowa odsłona kampania internetowa opiera się na zróżnicowanych, aluzyjnych kreacjach z hasłami dopasowanymi kontekstowo do placementów oraz targetowaniem na systemy operacyjne i konkurencyjne przeglądarki. Oprócz reklam wizerunkowych przewidziane są działania efektywnościowe.

Natomiast outdoorowo-ambientowa odsłona akcji obejmuje m.in. specjalnie przygotowane nowe nośniki, takie jak np. konstrukcja pneumatyczna na Dworcu Warszawa - Śródmieście, zeppeliny widoczne w ścisłym centrum Warszawy, Poznania i w Gdańska, nośniki LED w centrum Warszawy oraz standy wi-fi z darmowym dostępem do internetu na uczelniach wyższych.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi& Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas