Modelka Karolina Pisarek jest pierwszą ogłoszoną przez Telewizję Polsat uczestniczką szesnastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Program będzie można oglądać w wiosennej ramówce.
„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Polska, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Szesnastą edycję programu Polsat pokaże wiosną 2022 roku. Show najprawdopodobniej będzie nadawany w piątkowym prime-time (tak jak to miało miejsce podczas dwóch ostatnich edycji), ale finalna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.
Karolina Pisarek pierwszą uczestniczką
Pierwszą ogłoszoną uczestniczką najnowszej edycji rozrywkowego programu jest modelka Karolina Pisarek, finalistka piątej edycji programu TVN „Top model”.
Telewizja Polsat w najbliższym czasie prezentować będzie kolejnych uczestników show.
Jury i prowadzący bez zmian
Gospodarzami programu będą bez zmian Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor. Ponownie w roli jurorów zasiądą Małgorzata Walewska i Katarzyna Skrzynecka, w tym gronie najprawdopodobniej znajdzie się również Michał Wiśniewski. Na chwilę obecną nie wiadomo, czy nadal jurorem w programie będzie Andrzej Gromala (znany jako Gromee).
Wiśniewski i Gromala zaczęli oceniać uczestników w piętnastej edycji „Twoja twarz brzmi znajomo 16”. W tych rolach zastąpili Kacpra Kuszewskiego i Adama Strycharczuka.
Program „Twoja twarz brzmi znajomo” zyskał 710 tys. widzów
Polsat piętnasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w jesiennej ramówce pokazywał w piątki o godz. 20.05, w okresie od 10 września do 12 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków wyniosła 1,67 mln widzów, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 10,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,73 proc. w grupie 16-59.
Było to 710 tys. osób więcej niż miała trzynasta odsłona pokazana przed rokiem w innym paśmie - w soboty po 22.00. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 45,59 mln zł.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.