Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time 17. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,29 mln widzów, o 330 tys. osób mniej niż miał początek piętnastej edycji pokazany przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polsat 17. sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” w jesiennej ramówce pokazuje w piątki o godz. 20.05, począwszy od 2 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 16 września) wyniosła 1,29 mln widzów, co przełożyło się na 10,76 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 9,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i również 9,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,37 mln osób.
Dla porównania, początek piętnastej edycji formatu, nadawany jesienią ub.r. przyciągał przed telewizory o 330 tys. widzów więcej. Było to średnio 1,62 mln osób, co przekładało się na 13,21 proc. udziału w grupie 4+, 10,80 w 16-49 i 11,12 w 16-59.
„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
Jurorami są Małgorzata Walewska, Katarzyna Skrzynecka, Michał Wiśniewski i Robert Janowski (który względem poprzedniej edycji zastąpi Krzysztofa Cugowskiego), a gospodarzami - Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.