Telewizja2016-03-30
22

„Twoja twarz brzmi znajomo” straciła 540 tys. widzów. Polsat nadal liderem

Pierwsze odcinki piątej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało o 540 tys. widzów mniej niż początek trzeciej serii widowiska emitowanej wiosną ub.r. Program nadal daje jednak Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym.

Polsat piąty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty około godz. 22.00 (pierwszy odcinek zaczął się o 21.30), począwszy od 12 marca br. Po trzech tygodniach emisji średnia oglądalność programu wyniosła 2,11 mln widzów, co przełożyło się na 19,68 proc. udziału w grupie 4+ i 18,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność widowiska maleje z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek formatu miał 2,37 mln widzów, drugi - 2,28 mln osób, a trzeci przyciągnął przed ekrany 1,67 mln oglądających (był emitowany w Wielkanocną Sobotę).

Oglądalność „Twoja twarz brzmi znajomo” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. trzecia seria „Twoja twarz brzmi znajomo” po trzech odcinkach gromadziła 2,65 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 23,59 proc. i 21,10 proc. Oznacza to, że show straciło 540 tys. oglądających (więcej na ten temat).

W paśmie, gdy Polsat nadaje program „Twoja twarz brzmi znajomo”, stacja nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja należy do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co daje mu 11,18 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVP1 (także filmy; 10,62 proc.), a poza nim znajduje się TVP2 (również pasmo filmowe; 4,02 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

W piątej edycji „Twoja twarz brzmi znajomo” występują m.in.: Aleksandra Szwed, Katarzyna Pakosińska i Katarzyna Zielińska. W jury programu zadebiutował Bartłomiej Kasprzykowski. Producentem show jest firma Endemol Shine Polska.

Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas