Reklama2015-07-30
8

„Twoje życie jest ważne” - nastolatki z Markiem Grechutą reklamują Nationale-Nederlanden (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden TUnŻ zaczęła pierwszą kampanię reklamową po zmianie nazwy z ING TUnŻ. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Twoje życie jest ważne”, przygotowały i realizują firmy Brasil, K2, Prime Time, MEC, Value Media i Focus Media.

Bohaterami dwóch spotów są nastolatkowie, którzy w zaskakującej aranżacji wykorzystującej technikę beatboxingu wykonują fragment piosenki Marka Grechuty „Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy”. Ma to podkreślać znaczenie profilaktyki zdrowotnej i finansowej w zapewnieniu sobie i najbliższym bezpiecznej przyszłości. Zachęca do tego również pojawiająca się na końcu reklam bohaterka znana z poprzednich kampanii firmy.

Jest to pierwsza duża akcja reklamowa marki Nationale-Nederlanden TUnŻ, która w ostatnich miesiącach zastąpiła ING TUnŻ. Hasło główne kampanii to: „Twoje życie jest ważne”.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

- Marka Nationale-Nederlanden, mimo że od sześciu lat nie była komunikowana na polskim rynku, wciąż jest utożsamiana ze stabilną międzynarodową firmą i profesjonalnymi przedstawicielami - komentuje Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden TUnŻ. - Zamierzamy nadal podejmować istotne społecznie tematy i edukować w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej - zapowiada.

Obecna kampania obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne, m.in. z oferty TVN, TVP i Polsatu) oraz internet (m.in. Onet.pl. Wirtualna Polska, YouTube, Gazeta.pl).

Kreacją reklam zajęły się agencje Brasil oraz K2, a produkcją spotów - dom produkcyjny Prime Time. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MEC i Value Media, działania BTL realizuje agencja Focus Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas