Reklama2018-03-15
1

„Ty jesteś zmianą” - IKEA promuje się jako pracodawca (wideo)

IKEA rozpoczyna kampanię pod hasłem „Ty jesteś zmianą” reklamującą firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. W materiałach wideo wykorzystano kompozycję Andrzeja Smolika.

Akcja jest oparta na spotach inspirowanych prawdziwymi historiami pracowników IKEA. Reklamy odwołują się do wartości tej firmy, takich jak m.in. szukanie nowych rozwiązań, poczucie wspólnoty, nieszablonowe myślenie, prostota oraz troska o ludzi i planetę.

- W wizji IKEA zawarta jest idea tworzenia lepszego życia dla wielu, w tym dla naszych pracowników. Kontynuując realizację wizji oraz wsłuchując się w oczekiwania naszych przyszłych pracowników stworzyliśmy kampanię, u której podstaw leży transparentność, autentyczność, potrzeba pracy mającej znaczenie, świadome decydowanie. Chcemy dotrzeć do osób podzielających wartości marki oraz tych, którzy codziennymi wyborami zmieniają otaczającą rzeczywistość na lepsze - opisuje Michał Pióro, country HR Manager w IKEA Retail w Polsce.

W akcji promowana jest platforma internetowa IKEA.pl/twojastronapracy oferująca osobom zainteresowanym pracą w firmie spersonalizowane treści oraz możliwość aplikowania na wybrane stanowisko po swojemu (niekoniecznie poprzez wysyłkę CV, ale na przykład poprzez podzielenie się rysunkiem, ważną historią, listem motywacyjnym, nagraniem video, życiorysem, czy inną formą wyrażającą ich osobowość).

Kreacją kampanii zajęła się agencja K2. Spoty i reklamy graficzne przygotowano wspólnie z firmami OTO Film i Shootme Visual Artists. W materiałach wideo wykorzystano kompozycję Andrzeja Smolika.

Autor:tw

Więcej informacji:IKEA, pracodawca, praca

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas