Prasa2014-01-20
12

“Tygodnik Biznes i Prawo” w internecie i na papierze. Marek Kutarba naczelnym

“Tygodnik Biznes i Prawo” to nowy magazyn ekonomiczno-prawny wydawnictwa Wiedza i Praktyka, który na rynku zadebiutuje 3 lutego br. Tytuł będzie się ukazywał głównie jako publikacja elektroniczna, ale cześć nakładu będzie dostępna w wersji drukowanej.

Nowy tygodnik będzie kierowany do przedsiębiorców, menedżerów, urzędników, a także osób związanych z funkcjonowaniem firm w obszarze prawno-biznesowym. Pismo będzie miało 48 stron podzielonych na dwie sekcje. W części biznesowej czytelnicy znajdą informacje ekonomiczne ważne z punktu widzenia przedsiębiorców, menedżerów oraz osób obsługujących biznes. Dział prawny będzie podzielony na sekcje związane z trybem uchwalania i stosowania prawa.

- Tygodnik ma oszczędzać czas osób, które nie mogą na co dzień śledzić serwisów i prasy specjalistycznej. Dlatego jego układ umożliwia szybkie zeskanowanie treści, a zaczerpnięty z internetu sposób pisania: prosty język i jasno formułowane krótkie zdania, ułatwia zrozumienie, jaki wpływ mają nowe przepisy na biznes oraz obsługujących go profesjonalistów - tłumaczy Marek Kutarba, redaktor naczelny “Tygodnika Biznes i Prawo”. Pracuje on w wydawnictwie Wiedza i Praktyka od września 2012 roku, gdy został w nim dyrektorem wydawniczym (więcej na ten temat).

“Tygodnik Biznes i Prawo” będzie kolportowany w poniedziałki w formie elektronicznej oraz papierowej. Dystrybucja bezpłatnej wersji elektronicznej będzie kierowana do 550 tys. czytelników publikacji, newsletterów i portali Wiedzy i Praktyki. Wersja papierowa w nakładzie 5 tys. będzie dostępna w kioskach sieci Ruch i Garmond oraz salonach Empik w cenie 5 zł. Tytuł będzie objęty monitoringiem przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy.

Wydanie elektroniczne i drukowane magazynu będą zwierać te same informacje i artykuły, ale wersja elektroniczna będzie sukcesywnie poszerzana o cyfrowe funkcjonalności, m.in. materiały audio i wideo.

Do obsługi reklamowej “Tygodnika Biznes i Prawo” został stworzony dział reklamy pod dyrekcją Jacka Szczęsnego, wcześniej szefa biur reklamy w Infor Biznes i “Rzeczpospolitej”. Kampania reklamowa nowego pisma będzie oparta na mediach własnych wydawcy oraz sieci Google Adwords.

Autor:pp

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas