Prasa2013-04-10
7

„Tygodnik Przeglądu Sportowego” od środy na rynku

W środę 10 kwietnia br. na rynek trafi pierwszy numer „Tygodnika Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie to wydawany co tydzień magazyn o sporcie przygotowywany przez redakcję „Przeglądu Sportowego”.

Wydawca liczy na pozyskanie czytelników zainteresowanych sportem, którzy nie czytali dotąd codziennie „Przeglądu Sportowego”. - Nie ma dziś na polskim rynku ogólnopolskiego tygodnika sportowego, a jesteśmy pewni, że istnieje coraz większe grono kibiców, którzy chętnie sięgną po tego typu lekturę. Zamierzamy pokazać im te aspekty sportu, których nie da się zobaczyć w telewizji - mówi Marcin Kalita, redaktor naczelny nowego magazynu i jednocześnie naczelny dziennika „Przegląd Sportowy”. Zapowiada, że nowy tytuł m.in. opisywać ludzi sportu oraz jego kulisy.

Na łamach „Tygodnika Przeglądu Sportowego” mają być publikowane podsumowania wydarzeń tygodnia w świecie sportu, zapowiedzi nadchodzących rozgrywek, wywiady, komentarze, opinii, felietony czy reportaże, Obszerną część magazynu zajmują rubryki lifestylowe - czytelnicy znajdą w tygodniku porady dla osób amatorsko uprawiających sport i wiele ciekawych tematów związanych z motoryzacją. Wydawca zapewnia, że wszystkie teksty będą specjalnie przygotowywane dla pisma, nie będzie bezpośrednich przedruków z dziennika. Wśród felietonistów tytułu znajdą się m.in. Wojciech Kuczok i Jerzy Kryszak.

W pierwszym numerze magazynu czytelnicy przeczytają m.in. historię sukcesów piłkarskiej Ligi Mistrzów, a także wywiad z Sobiesławem Zasadą, legendą polskich rajdów samochodowych

„Tygodnik Przeglądu Sportowego” będzie się ukazywał co środę w objętości wynoszącej co najmniej 60 stron i w cenie 3,90 zł. Nakładu oraz oczekiwań co do wysokości sprzedaży wydawca nie ujawnia.

Pierwsze trzy wydania tygodnika będą wsparte kampanią reklamową w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radiu (m.in. PR3, Radio Zet, Chilii Zet, Antyradio), w mediach Ringier Axel Springer Polska i w punktach sprzedaży prasy. Kampanię przygotował zespół marketingu wydawcy.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Przeglądu Sportowego” w lutym br. wyniosła 37 926 egz. (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas