W kwietniu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w kwietniu 2013 roku wyniosła 23 780 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 0,98 proc. - wynika z rankingu opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem w ciągu roku zmalała o 8,58 proc. do poziomu 21 805 egz.
Ostatnia lokata podium należała do „Tygodnika Ostrołęckiego” (Media Regionalne), który zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 26,47 proc. Średni wynik tego tytułu w analizowanym okresie wyniósł 15 225 egz.
Z kolei największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf s.c. Sławomir Grzmiel Lidia Grzmiel). Jego średni wynik w kwietniu 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2012 roku zwiększył się o 19,26 proc. do poziomu 2 372 egz.
Średnia sprzedaż ogółem zajmującej 11. miejsce w rankingu „Gazety Powiatowej - Wiadomości Oławskich” (Dragon Media) w kwietniu 2013 roku wyniosła 7 521 egz., natomiast w kwietniu 2012 roku było to tylko 20 egz. Wówczas prawie cały nakład tego tygodnika rozchodził się jednak ramach innych płatnych form rozpowszechniania.
Zobacz tabelę