Prasa2007-05-17
0

Tygodniki opinii ostro w dół

Większość tygodników społeczno-politycznych zanotowało w marcu duży spadek sprzedaży. Zyskuje "Gość Niedzielny". Unikatowe tabelki tylko u nas.

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) odnotowała w marcu 2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 164 896 egz. i była o 5,4% niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugie miejsce awansował Gość Niedzielny (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej). Jego sprzedaż wzrosła o 6,5 proc. do poziomu 135,6 tys. egzemplarzy.

Pierwszą trójkę zamyka  "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), którego sprzedaż spadła o 5,6 proc. i wyniosła 128,7 tys. egzemplarzy. Czwarty "Wprost"  - w stosunku do marca 2006 - zmniejszył sprzedaż o 13% (126 413 egz.).

Zobacz tabelę94671

Po pierwszym kwartale 2007 "Polityka" utrzymuje tytuł lidera sprzedaży z wynikiem 161 717 egz. "Newsweek" sprzedawał średnio 139 147 egz. mniej, "Wprost" 132 605,  "Gość Niedzielny" 132 tys. egz. a "Przekrój" 63,9 tys. egz.

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas