Sierpień 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Tylko "naj"i "Tina - jako jedyne w segmencie - odnotowałwzrost sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+JPolska) osiągnął w sierpniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 388948 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencieporadnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 73 proc. wzrost wporównaniu do analogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowyjest efektem relaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmianydotyczyły warstwy wizualnej i merytorycznej oraz nowej, niższejceny. W kampanii promującej "naj" wykorzystano wizerunek aktorkiJoanny Kurowskiej.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 385 262 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie" (WydawnictwoBauer) - 335 631 egz.
Zobacz tabelę