Nowy autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina „Południk Wildsteina” ogląda średnio 160 tys. osób. TVP2 w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, którzy pokazują wówczas powtórki.
„Południk Wildsteina” na antenie TVP2 pokazywany jest w soboty o godz. 12.15, począwszy od 3 września br. Średnia widownia czterech dotąd pokazanych odcinków (do 24 września) wyniosła 157 tys. osób, co przełożyło się na 2,64 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 180 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki audycji
Zobacz tabelęTVP2 w paśmie nadawania „Południka Wildsteina” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 10,17 proc., nadający w tym czasie powtórki „Na Wspólnej”. Drugi jest Polsat (6,87 proc.; gł. powtórki „Top Chef’a”), a trzecia - TVP1 (4,08 proc.; gł. powtórki „Hit Hit Hurra!).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/390-tys-widzow-misyjnego-serialu-tvp2-artysci ##
Zobacz tabelę„Południk Wildsteina” to autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina, który ze swoimi gośćmi rozmawia na temat aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i kulturalnych w Polsce i na świecie.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##
W sierpniu br. udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.