Telewizja2015-04-24
4

Tylko 170 tys. widzów ogląda „Dom Wróżek” w TV Puls

Pierwsze trzy odcinki nowego reality-show TV Puls „Dom Wróżek: ponad zmysłami” oglądało średnio 166 tys. widzów. Stacja w czasie emisji programu przegrywa z TV4 i TVN7, a format notuje również dużo słabsze udziały od średnich wyników stacji.

Program „Dom Wróżek: ponad zmysłami” na antenie TV Puls pokazywany jest w środy po godz. 22.00, począwszy od 8 kwietnia br. (pierwszy odcinek wyjątkowo pokazano o 21.55). Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 166 tys. osób, co przełożyło się na 1,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą oglądalność zgromadził trzeci odcinek produkcji, który zobaczyło średnio 180 tys. osób.

Odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

TV Puls w czasie nadawania nowego reality-show przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze swoimi głównymi konkurentami. TV4 w tym czasie notuje 3,80 proc. udziału (stacja nadaje wówczas filmy fabularne). Z kolei udział TVN7 wynosi tutaj niewiele mniej od Czwórki, bo 3,70 proc. Siódemka również ma wtedy pasmo filmowe.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/320-tys-widzow-przypadkow-cezarego-p-tv-puls-przegrywa-z-tv4-i-tvn7 ##

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej najlepiej wypada TVN7 (4,17 proc.), a drugie miejsce zajmuje TV4 (3,29 proc.).

Konkurencja

Zobacz tabelę

Reality-show notuje też dużo gorszy wynik od średniego udziału dobowego TV Puls. W marcu br. wyniósł on 3,16 proc. w grupie 4+ i 3,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (zobacz szczegóły).

„Dom Wróżek: ponad zmysłami” to pierwszy program typu reality-show w Polsce z udziałem osób zajmujących się na co dzień ezoteryką. Jego uczestnicy są zamknięci w domu, gdzie pod okiem kamer, poddawani są rozmaitym próbom i muszą wykonać różne zadania. W jury znajdują się: wróżka Oriana, trenerka personalna Barbara Hajduk oraz socjolog Janusz Bujko. Program prowadzi Nina Cieślińska, a produkuje go ATM Grupa.

Autor:pp

Więcej informacji:Dom Wróżek, TV Puls

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas