Telewizja2016-03-17
92

Tylko 660 tys. widzów „Warto rozmawiać” w TVP1. „Pracujemy nad programem”

Jan Pospieszalski, fot. TVPJan Pospieszalski, fot. TVP

Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” po trzech odcinkach gromadzi średnio tylko 660 tys. widzów, a TVP1 w czasie jego emisji plasuje się daleko w tyle za TVP2, Polsatem i TVN. Talk-show zaczął jednak od pół miliona widzów, ale trzeci odcinek zgromadził już ich ponad milion.

„Warto rozmawiać” nadawane jest we wtorki o 21.25 począwszy od 1 marca br. Pierwsze trzy odcinki programu obejrzało średnio 660 tys. widzów, co przełożyło się na 4,74 proc. udziału w grupie 4+ i 2,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” przegrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Liderem w tym czasie jest TVP2, emitująca końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”, co przekłada się na 20,86 proc. udziału. Drugi jest TVN („Agent Gwiazdy”; 11,79 proc.), a trzeci Polsat („Powiedz tak!”; 9,14 proc.). W grupie komercyjnej liderem jest też TVN, a dalej plasują się TVP2 i Polsat.

Widownia konkurencji w czasie „Warto rozmawiać”

Zobacz tabelę

Pierwsze dwa odcinki programu (poświęcone odpowiednio Żołnierzom Wyklętym oraz sześciolatkom w szkołach) oglądało po niecałe pół miliona widzów. Średnią podniósł trzeci odcinek, który zgromadził przed telewizorami ponad dwa razy więcej oglądających - poświęcony on był nakręcającej się w sieci, w parlamencie i na ulicach wojnie polsko-polskiej. Wśród gości w studiu byli m.in. prof. Jadwiga Staniszkis i Bronisław Wildstein.

Top 3 odcinki programu Jana Pospieszalskiego

Zobacz tabelę

- Wyniki „Warto rozmawiać” oceniam optymistycznie, widzowie zaczynają się przyzwyczajać do tego programu - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor TVP1, podkreślając, że powrót talk-show na antenę był przygotowany w szybkim tempie.

Szef Jedynki podkreśla, że cały czas trwają prace nad zawartością i formułą „Warto rozmawiać”. - Będziemy budować ten program wokół rozpoznawalnych gości i aktualnych, gorących tematów. Chcemy przezwyciężać logikę wojny polsko-polskiej i pokazywać pole dialogu - mówi Pawlicki.

Jan Pospieszalski przez ostatnie cztery lata prowadził program „Bliżej”, emitowany w TVP Info w czwartki o 22.30. W okresie od września ub.r. do końca lutego br. oglądało go średnio 416 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,41 proc. w grupie 16-49.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jacek-kurski-chce-powrotu-od-przedszkola-do-opola-dobranocki-w-tvp1-i-serialu-o-mickiewiczu ##

Dodajmy, że średni udział Jedynki w rynku w lutym br. wyniósł 12,17 proc.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(92)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas