Prasa2011-04-14
1

Tylko “Logo” zyskało”, “Men's Health” stracił najwięcej

Prawie wszystkie lifestylowe miesięczniki dla mężczyzn zanotowały w styczniu 2011 roku spadki sprzedaży. Największy z nich dotknął magazynu “Men's Health”, a zyskał jedynie miesięcznik “Logo”.

Liderem pozostał “Playboy” (Marquard Media Polska). Jego rozpowszechnianie płatne razem w styczniu br. wyniosło 76 946  egz. i było o 11,23 proc. niższe niż rok wcześniej  – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 72 894 egz., czyli o 15,3 proc. niższym niż w styczniu ub.r.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w styczniu 2011 roku wyniosło 65 257 egz., co oznacza spadek o  15,85 proc. - największy w rankingu.

Czwarte miejsce zajął magazyn lifestylowo-shoppingowy “Logo” (Agora SA), który jako jedyny zyskał w zestawieniu. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 6,68 proc. do 61 967 egz.

Dalej, na ostatniej pozycji, uplasował się poświęcony gadżetom miesięcznik “Stuff” (Ginza Media Group), który zadebiutował na rynku we wrześniu ub.r., a przez ZKDP jest monitorowany od listopada ub.r. Średnie rozpowszechnianie płatne styczniowego wydania tego pisma wyniosło 17 203 egz.

Zobacz tabelę


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem zanotował “Playboy” (o 61,87 proc.), a stracił jedynie “CKM” (7,29 proc.). 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas