Telewizja2015-06-12
9

Tylko milion widzów serialu „Uwikłani”. Jedynka przegrała z konkurencją

fot. tvpfot. tvp

Nowy serial „Uwikłani” oglądało średnio 1 mln widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,36 mln zł.

Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków serialu „Uwikłani” (emitowanego w środy o godz. 20.25, w okresie od 4 marca do 10 czerwca br.) wyniosła 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 6,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana była w Jedynce na przemian z meczami piłki nożnej (gł. Ligi Mistrzów).

W analizowanym okresie zdecydowanie najwięcej widzów (1,71 mln) zgromadził pierwszy odcinek serialu.

Trzy topowe odcinki serialu

Zobacz tabelę

W paśmie nadawania „Uwikłanych” TVP1 przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP2, która emitowała wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, a udział tego kanału wyniósł aż 27,90 proc. Dalej uplasowały się: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,09 proc.) oraz Polsat (gł. „Świat według Kiepskich” i „Top Chef”; 9,64 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat, a TVN zajął miejsce trzecie.

Oglądalność „Uwikłanych” na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe TVP1 wokół „Uwikłanych” wyniosły 2,36 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Fabuła każdego odcinka „Uwikłanych” była zamkniętą historią, przedstawiającą losy bohatera wplątanego w przestępstwo, który walczy o sprawiedliwość. Realizacją formatu dla TVP zajęła się firma Constantin Entertainment (więcej na ten temat).

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Uwikłani, serial TVP1

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas