Po wiosennym powrocie na antenę Polsatu w nowym paśmie serial"Tylko miłość" ogląda mniej widzów niż przed rokiem, ale ich liczbarośnie. Produkcji udaje się pokonywać propozycje Jedynki i Dwójki,przegrywa jedynie z filmami TVN-u.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków nowego sezonu"Tylko miłość" (emisja w czwartki ok. 22.10) wyniosła 1,89 mlnwidzów przy udziale w rynku na poziomie 17,20 proc. w grupie 4+ i16,34 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Serial ogląda mniej osób niż w tym samym okresie ub.r., gdynadawany był o 20.00 - wtedy śledziło go 2,63 mln widzów przyudziałach wynoszących odpowiednio 17,31 proc. i 17,37 proc.,obniżył też widownię Polsatu w nowym paśmie emisji - rok temustacja miała tam 2,08 mln widzów, 18,97 proc. udziału w 4+ i 17,33proc. w 16-49. Oglądalność "Tylko miłość" rośnie jednak z odcinkana odcinek.
W czasie nadawania obyczajowej produkcji Polsat znajduje się nadrugim miejscu pod względem gromadzonej widowni. Kanał ustępujejedynie TVN-owi nadającemu w tym paśmie filmy fabularne, oglądaneprzez 2,77 mln widzów. Za Polsatem plasują się TVP 1 ("Sprawa dlareportera", "Bronisław Wildstein przedstawia"; 1,55 mln) i TVP 2("Dr. House", "System 09"; 1,3 mln).
Z danych telemetrycznych wynika, że serial "Tylko miłość"najchętniej wybierają kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia,mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i wyższym.
Widownia serialu "Tylko miłość" odcinek poodcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprodukcji
Profil widowni "Tylko miłość"