Telewizja2011-11-08
7

“Tylko muzyka 2”: 3,3 mln widzów, 39 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądało w Polsacie średnio 3,32 mln widzów, znacznie podnosząc wyniki niedzielnego pasma. Wpływy reklamowe wyniosły 39 mln zł.

Udział talent-show Polsatu w grupie wszystkich widzów wyniósł 20,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dało to stacji drugie miejsce w rynku tuż za telewizją TVN, nadającą w tym czasie głównie “Taniec z gwiazdami” z udziałem na poziomie 21,80 proc. Za Polsatem uplasowały się natomiast TVP 1 (“Pogoda”, “Życie nad rozlewiskiem”, filmy; 16,65 proc.) oraz TVP 2 (11,14 proc.; „Kabaretowy Klub Dwójki”, “Czas honoru”; 11,14).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 Polsat zanotował udział wynoszący aż 27,38 proc., dzięki czemu był zdecydowanym liderem rynku. TVN zanotował wynik gorszy o ok. 10 pkt. proc. (17,46 proc.), udział Jedynki to 13,07 proc., a Dwójki - 10,64 proc.

>>> Maciej Czaczyk wygrał “Tylko muzykę” (fotogaleria)

Druga edycja “Tylko muzyki” miała o 100 tys. widzów mniej niż pierwsza emitowana wiosną br. w soboty o 20.00, którą śledziło 3,42 mln osób przy udziale na poziomie odpowiednio 22,50 proc. i 27,39 proc. (więcej na ten temat). Program podniósł jednak wyniki niedzielnego pasma w porównaniu do zeszłej jesieni, gdy Polsat miał 2,24 mln widzów, a jego udział wynosił raptem 14,13 proc. i 18,13 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe z 10 odcinków formatu wyniosły 39,2 mln zł. To więcej niż przy pierwszej odsłonie muzycznego show, która z reklam przyniosła tylko 25,6 mln zł (dane netto, bez rabatów). Dane telemetryczne pokazują, że program śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku 25-54 lata, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Głosami widzów Polsatu zwycięzcą “Tylko muzyki 2” został 17-letni Maciej Czaczyk. Otrzymał on czek na 100 tys. złotych oraz możliwość występu na koncercie sylwestrowym Polsatu (dowiedz się więcej).

Trzecią edycją talent-show Polsat planuje nadać wiosną 2012 roku. Jeszcze w tym miesiącu wystartują precastingi do niej (więcej na ten temat).

Program "Tylko muzyka. Must be the music” jest realizowany na licencji amerykańskiej firmy Shine International, należącej do Ruperta Murdocha. Polskim producentem wykonawczym formatu jest Intergalatic.


Widownia “Tylko muzyki 2” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

Zobacz tabelę


Profil widowni “Tylko muzyki”

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Tylko muzyka

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas