Telewizja2014-06-05
6

„Tylko muzyka” na czele programów talent-show w tym roku

Najpopularniejszym muzycznym talent-show w wiosennych ramówkach głównych stacji była „Tylko muzyka” Polsatu. Program ten zanotował również najwyższe wpływy reklamowe - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Siódma serię „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można było w Polsacie w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Show śledziło średnio 2,48 mln osób. Przełożyło się to na 14,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się „X Factor 4”, który na antenie TVN emitowany był w soboty o godz. 20.00, w okresie 1 marca do 31 maja br. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,18 mln widzów, co przełożyło się to na 14,70 proc. udziału.

>>> „X Factor” stracił 800 tys. widzów. 35 mln zł z reklam

Najmniej widzów gromadził nadawany w TVP2 w soboty o godz. 20.05 (od 1 marca do 24 maja br.) show „The Voice of Poland”. Jego czwartą edycję oglądało średnio 2,15 mln osób, co przełożyło się na 14,41 proc. udziału.

Zobacz tabelę


Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem pod względem widowni również była „Tylko muzyka” (1,16 mln widzów; 16,56 proc. udziału), ale najlepszy udział w rynku notował „X Factor” (1,06 mln widzów; 18,11 proc. udziału). W obu kategoriach ostatnie miejsce zajął program „The Voice of Poland” (820 tys.; 13,69 proc.).

Zobacz tabelę


Tej wiosny największe wpływy reklamowe wśród programów typu talent-show zanotowała „Tylko muzyka” - 38,19 mln zł. „X Factor” z reklam przyniósł stacji TVN 34,97 mln zł, a „The Voice of Poland” - 10,42 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas