Telewizja2015-11-24
3

„Tylko muzyka” straciła 340 tys. widzów, ale Polsat pozostał wiceliderem rynku

10. edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,09 mln osób, o 340 tys. mniej niż śledziło serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 35,16 mln zł.

Program „Tylko muzyka. Must be the music”  jesienią br. oglądać można był w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Talent-show śledziło średnio 2,09 mln osób. Przełożyło się to na 12,38 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 12,82 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu, nadany 4 października br. Obejrzało go średnio 2,5 mln osób.

Zobacz tabelę


Dla porównania, nadawana rok temu ósma edycja „Tylko muzyki” miała średnio 2,43 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,55 proc. i 15,17 proc. Oznacza, że program stracił 340 tys. oglądających (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji muzycznego programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP1 (pokazująca wówczas gł. kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Dziewczyny ze Lwowa” i program „Rolnik szuka żony”), co dało jej 19,98 proc. udziału. Trzeci był TVN („Aplauz aplauz!”, „MasterChef” i filmy fabularne; 11,97 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (pasmo filmowe; 6,37 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe z odcinków 10. edycji muzycznego programu wyniosły 35,16 mln zł, czyli nieco więcej od przychodów ósmej serii, które osiągnęły wartość 34,93 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

10. edycję show zwyciężył Conrado Yanez. Kolejna seria „Tylko muzyki” na antenie Polsatu pojawi się wiosną przyszłego roku. Właśnie zakończyły się precastingi do niej.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas