Prasa2013-01-28
0

Tylko „Podróże” zyskały wśród pism podróżniczych, „National Geographic” liderem

W październiku 2012 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych uplasował się magazyn „National Geographic Polska”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Podróże”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w październiku 2012 roku wyniosła 54 894 egz. i była o 12,80 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 2,80 proc. i ostatecznie uplasowała się na poziomie 25 674 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie sprzedał się on w liczbie 11 040 egz. po spadku o 13,78 proc. - największym w zestawieniu.

Zobacz tabelę


W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 3,69 proc.) pochwalić się mógł „National Geographic”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „NG Traveler” - było to 13,38 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:Podróże, National Geographic, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas