Telewizja2009-12-29
2

Tylko TVN zyskał w Święta widzów

„Ranczo Wilkowyje”, „Fakty” oraz „Koń polski, wielka świąteczna wyprzedaż” - to hity pierwszego i drugiego dnia Świąt w polskiej telewizji. Najchętniej oglądaliśmy TVP1, jednak spośród głównych stacji tylko TVN zyskał widzów.

Przed telewizorem spędziliśmy średnio 5 godzin i 40 minut. To nieznacznie mniej niż przed rokiem i tyle samo co dwa lata temu. Największy udział w rynku miała TVP1 -  20,46 proc. udziału (spadek z 24,5 proc. udziału). Drugi wynik – 17,59 proc. zanotowała Dwójka. Na trzeciej pozycji znalazła się telewizja TVN ( wzrost do 16,64 proc. udziału).
 

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Świątecznym numerem jeden był film „Ranczo Wilkowyje”, który zgromadził prawie 7 mln osób. Druga pozycja z 4,5 mln osób przypadła „Faktom” TVN. W top 10 znalazły się także między innymi świąteczne odcinki „Plebanii” oraz „Klanu”.

Zobacz tabelę



Ranking filmowych hitów, poza „Ranczem”, zawiera produkcje takie jak „Kevin sam w domu” (Polsat; 3,73 mln widzów), „Sposób na teściową”(TVN; 3,6 mln widzów), „Galimatias czyli Kogel Mogel II” (TVN;3,27 mln osób) oraz „Wasabi- Hubert Zawodowiec” (TVP2;3,1 mln widzów). Wszystkie dane za AGB Nielsen Media Research.

Autor:ks / ks/ ks / ks

Więcej informacji:Boże Narodzenie, Święta, TVN

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas