Prasa 2015-11-19
2

Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie po trzech kwartałach. „Wprost” o 33 proc. w dół

Tylko „Tygodnik Powszechny” w pierwszych trzech kwartałach br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny”.

Liderem sprzedaży ogółem tygodników opinii w okresie od I do III kwartału 2015 roku był „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media), który w tym okresie sprzedał się w liczbie 134 337 egz.  Było to 4,74 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Polityka” (Polityka), której wynik sprzedażowy zmniejszył się o 1,96 proc. do 118 974 egz. Na podium uplasował się jeszcze „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych dziewięciu miesiącach br. zmalała względem analogicznego okresu ub.r. o 1,74 proc. i wyniosła 117 474 egz.

Czwarta lokata należała do wydawanego przez Fratrię tygodnika „W Sieci”. Zanotował on średnią sprzedaż ogółem na poziomie 75 663 egz., po spadku o 3,24 proc.

Piąty był tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) z wynikiem na poziomie 54 176 egz., którego średnia sprzedaż zmalała o 13,01 proc.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/newsweek-po-duzym-wzroscie-wyprzedzil-polityke-i-goscia-niedzielnego-wprost-mocno-w-dol ##

Największy spadek w rankingu, wynoszący 33,03 proc., zanotował będący na szóstym miejscu „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego średni wynik to 41 580 egz.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 5,51 proc., pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Jego średnia sprzedaż ogółem w okresie od I do III kwartału br. to 18 765 egz.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wydawca-newsweeka-tomasz-lis-nie-przestanie-byc-naczelnym ##

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas