Reklama2010-05-12
0

Tymbark reklamowany w kartonikach z Kubusiem Puchatkiem (wideo)

W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa soków Tymbark w kartonikach z postaciami z bajki o Kubusiu Puchatku. Akcję pod hasłem „Wiem, co pije moje dziecko” przygotowały agencja reklamowa Saatchi&Saatchi i dom mediowy ZenithOptimedia.

Rozpoczęta właśnie kampania soków Tymbark jest skierowana do dzieci, reklamując kartoniki tego napoju z wizerunkami bohaterów bajki o Kubusiu Puchatku. W spocie – utrzymanym kolorowej i zabawnej konwencji – pojawiają się zresztą fragmenty tej historii. Natomiast wykorzystywane w kampanii hasło „Wiem, co pije moje dziecko” ma podkreślać rodzicom, że soki Tymbark to bezpieczny i dobry wybór dla najmłodszych.

Akcja obejmuje telewizję (spot w TVP1, Polsacie i kanałach dziecięcych, spot sponsorski przed bajkami w TVP1, Polsacie i Mini Mini) oraz outdoor (kilkaset billboardów w największych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Tymbark, Kubuś Puchatek

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas