Reklama2003-09-17
0

Tymbark w natarciu

Life Active - nowy kampania Tymbarku

15 września ruszyła nowa kampania soku Tymbark Life, którą przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Media. W kampanii wykorzystano telewizję (TVP, Polsat, TVN).

Głównym celem reklamy jest zaintrygowanie konsumenta nowym produktem
- podkreślenie wyjątkowych, niespotykanych na rynku, atrybutów produktu i co najważniejsze zachęcenie do jego natychmiastowego spróbowania. Life Active to napój z owoców z dodatkiem guarany, która w sposób naturalny dodaje energii. Jednocześnie naszym celem jest również dalsze umacnianie wizerunku marki Tymbark jako nowoczesnej, innowacyjnej i aspiracyjnej dla młodszej grupy docelowej. Grupą docelową są osoby obu płci w wieku 17-25 lat, mieszkańcy średnich i większych miast, głównie uczniowie i studenci, prowadzący aktywny tryb życia.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas