Reklama 2005-12-29
0

Tyskie w stylu corridy

Nowy film reklamowy piwa przygotowany przez DDB Warszawa.

Na początku był zwiastun. Zwiastun, który był zagadką. Wiele osób zastanawiało się, czy obraz "El Matador", który niebawem ma wejść na ekrany, będzie konkurował z najnowszymi hitami kinowymi. Okazało się, że zapowiedź filmu jest świetnie zaplanowaną intrygą, służącą do nowatorskiej gry z konsumentem.

Reklama stylizowana na zwiastun filmu kinowego poprzedzała właściwą kampanię piwa Tyskie.

- To działanie nowatorskie, którego sens polega na tym, że do relacji konsumenta z dobrze mu znaną marką wprowadzamy dreszczyk niepokoju i odświeżamy fascynację. Zapraszamy go do rozwiązywania zagadki, a tym samym zwiększamy zainteresowanie marką - wyjaśnił Tomasz Kanton z działu PR Kompanii Piwowarskiej SA.

Wszystkie dotychczasowe filmy Tyskiego mają charakter fabularnych produkcji. Każdy z nich opowiada jakąś historię. Wykreowany świat i jego bohaterowie sprawiają wrażenie jakby istnieli naprawdę. Podobnie jest w przypadku filmu "El Matador".

Matador o przydomku El Polaco po wygranej walce próbuje piwa Tyskie. W trasie na kolejne walki towarzyszyć mu już zawsze będzie wielka ciężarówka z Tyskim.

Kolejny film z cyklu przedstawiającego Tyskie jako markę znaną i cenioną na całym świecie przygotowała - wykorzystując również zdjęcia dokumentalne z corridy - agencja DDB Warszawa. Twórcą filmu jest Marcin Mroszczak - dyrektor kreatywny agencji, reżyserem - Barney Cokeliss, a autorem zdjęć - Eduardo Serra (dwukrotnie nominowany do Oscara, m.in. za "Dziewczynę z perłą"). Media zakupił dom mediowy Starcom.

Film emitowany jest w kinach na terenie całego kraju, a ponadto w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem, a także w telewizjach niszowych takich jak Discovery.

Autor: kk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas