Reklama 2005-01-12
0

Tytuł Global Agency of the Year 2004 dla TBWA

Sieć TBWA zdobyła tytuł Global Agency of the Year 2004 przyznawany przez amerykański tygodnik Advertising Age

Informacja została przekazana polskiemu oddziałowi osobiście przez Prezesa TBWA Worldwide Jeana Marie Dru.

"To wielkie wyróżnienie - uważa Christian Lainer, CEO TBWA Communication Group. Jesteśmy dumni, że nasza praca została doceniona przez najbardziej wpływowy magazyn reklamowy na świecie. TBWA to 237 biur w 75 krajach w tym Polsce. To, co robimy z pasją, na co dzień dla naszych klientów jest zauważane przez profesjonalistów. Nagroda ta będzie dla nas motywacją do jeszcze lepszej i wytężonej pracy na polskim rynku.

Advertising Age to najbardziej wpływowe źródło informacji dla około 200 tys. ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów dystrybuowane na całym świecie w wersji drukowanej oraz cyfrowej. Advertising Age ze swoim spojrzeniem na reklamę, raportami oraz analizami dociera do szerokiego grona osób decyzyjnych w branży.

Autor: Marcin Szumichora

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas