PR2007-07-16
0

Ubisoft w Polsce

Ubisoft, jeden z największych producentów gier komputerowych naświecie intensyfikuje, działania w Polsce.

Do tej pory strategie marketingowe Ubisoftu były tworzone inadzorowane centralnie; od niedawna za wszelkie działaniawizerunkowe, odpowiada przedstawiciel firmy Ubisoft w Polsce.

Zadanie to powierzono Rafałowi Adasiakowi, który w strukturzefirmy pełni funkcję
PR & Marketing Executive - Eastern Europe i, poza działaniamina naszym rynku, koordynuje komunikację marketingową oraz PublicRelations firmy w trzech krajach sąsiednich (Czechy, Węgry,Słowacja).

Rafał Adasiak pracował wcześniej m.in. dla SPI International (nastanowisku Dyrektora Marketingu) oraz Warner Bros. (na stanowiskuBrand Managera).

Ubisoft będzie również na naszym rynku współpracował z TaskForce Consulting.

Współpraca z Task Force Consulting w zakresie Public Relations -zarówno korporacyjnego, jak i produktowego - obejmie przygotowaniestrategii komunikacji, prowadzenie działań media relations (w tymobsługę biura prasowego Firmy), a także opracowywanie i realizacjęprojektów specjalnych.

Autor:

Więcej informacji:Polska, Ubisoft

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas