PR2008-05-28
0

UBM i Babcock & Brown z Kostrzewa PR

UBM wraz ze swoim partnerem inwestycyjnym Babcock & Brownzaprosili agencję Kostrzewa PR do współpracy, przy realizacjinajnowszego projektu deweloperskiego - Oaza Kampinos.

Kostrzewa PR będzie odpowiedzialna za komunikację publicrelations oraz wesprze inwestorów w koordynowaniu działańreklamowych związanych z nową inwestycją. Dodatkowo agencjipowierzono przygotowanie strony internetowej oraz kreację wizualnąprojektu Oaza Kampinos.

Na podstawie zawartej umowy pomiędzy UBM a Kostrzewa PRdziałania public relations rozpoczną się już w maju br., natomiastszeroko zakrojona kampania reklamowa w prasie, radiu, telewizji,internecie, a także na outdoorze ruszy we wrześniu br.

Autor:pr

Więcej informacji:Kostrzewa PR

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas